Thursday 19 June 2014

Skim Pinjaman SME Bank

SME Bank
Dalam zaman yang serba maju ini kita memerlukan sumber kewangan untuk menjalankan pelbagai aktiviti. Tidak kiralah apa juga aktiviti yang bakal anda ceburinya, semuanya memerlukan kos yang tinggi. Untuk menjadikan impian anda satu kenyataan, SME Bank atau Bank Perusahaan Kecil & Sederhana Malaysia Berhad telah menyediakan pelbagai kemudahan. Antara kemudahan yang disediakan adalah kemudahan skim pinjaman.
SME Bank memulakan operasi pada 3 Oktober 2005, beribu pejabat di Kuala Lumpur dan mempunyai 19 cawangan di seluruh negara. Berfungsi sebagai sebuah institusi kewangan khusus bagi membimbing dan memenuhi permintaan perusahaan kecil dan sederhana (PKS). Untuk makluman anda, bank ini sangat terkenal sebagai sebuah pusat sehenti yang bergiat aktif untuk memenuhi permintaan bantuan kewangan.
Jika anda ingin tahu, bank ini ditubuhkan dengan fungsi utamnya sebagai pusat sehenti kewangan dan pembangunan perniagaan yang diharapkan dapat membantu usahawan kecil diluar sana. Ramai diantara kita mempunyai kemahiran di dalam bidang tertentu tetapi tidak mempunyai sumber kewangan yang mencukupi. Mungkin ini adalah masa yang sesuai untuk anda di luar sana cuba menikmati skim pembiayaan yang ditawarkan oleh SME Bank ini.
Jika kita sudah memohon pinjaman dari mana-mana bank, perkara pertama yang sentiasa menghantui diri adalah lulus atau tidak pinjaman yang dibuat? Berapa lama lagi kah kita harus menunggu kelulusan pinjaman tersebut? Di SME Bank, anda tidak perlu risau lagi kerana bank ini memberi jaminan untuk menyegerakan proses pinjaman bagi memenuhi keperluan kewangan anda. Bank ini juga menyokong penuh kehendak pembangunan perniagaan melalui persediaan khidmat nasihat yang tepat pada masanya.

No comments:

Post a Comment