Monday 25 May 2015

Pinjaman Peribadi. Wang tunai untuk bila-bila masa



Apabila sebuah bank meminjamkan wang kepada individu, ia biasanya HANYA adalah untuk tujuan yang sudah ditakrifkan dengan teliti seperti membeli rumah atau mendapatkan pendidikan tinggi.

Sebaliknya pinjaman peribadi (multi purpose personal loan) yang jauh lebih fleksibel boleh digunakan untuk pelbagai tujuan: seperti membayar untuk sebuah perkahwinan, menghias semula rumah anda atau percutian.

Kebanyakan bank-bank serta beberapa syarikat kewangan (MBSB, Cosare dan RCE) menawarkan pakej-pakej pinjaman dengan kadar rendah dan mereka boleh menjadi pilihan terbaik, termudah atau bahkan satu-satunya cara, untuk mendapatkan kewangan dengan cepat dan mudah.

Apakah kebaikan dan keburukan pinjaman peribadi?


Kebaikan

Kelebihan utama adalah fleksibiliti menggunakan wang untuk apa juga tujuan yang anda ingin.

Kedua adalah tidak bercagar, bermaksud anda tidak perlu menawarkan aset atau mendapatkan seorang penjamin.

Akhirnya ada kertas kerja yang minimum kerana pemberi pinjaman tidak perlu untuk mengesahkan aset yang digunakan untuk mendapatkan kelulusan dan juga bermakna bahawa permohonan pinjaman peribadi anda boleh diluluskan dengan lebih cepat.


Keburukan

Agak sukar untuk mendapatkan dan kriteria kelayakan adalah lebih ketat daripada lain-lain jenis pinjaman.

Kadar faedah adalah juga lebih tinggi untuk kakitangan swasta) dan mungkin setinggi 21% (untuk sektor swasta) terutamanya jika profil kredit anda adalah lemah.

Untuk kalangan kakitangan kerajaan, kadar faedah cukup rendah kira-kira 3.5% sehingga 5.50%.
Apa yang menentukan saiz yang dipohon dan kadar faedah?
Saiz pinjaman yang anda layak untuk bergantung terutamanya pada pendapatan peribadi anda, umur, profesion, pendidikan dan sejarah rekoh pembayaran anda.
Kadar faedah pinjaman juga berbeza-beza mengikut profesion anda. Umumnya gaji pekerja di firma-firma terkenal perlu membayar kadar yang lebih rendah manakala pekerja yang bekerja sendiri, terutamanya mereka yang tidak adalah profesional, perlu membayar kadar faedah yang lebih tinggi.

Pembayaran balik :
Sektor swasta: 1-7 tahun
Kakitangan kerajaan: 1-25 tahun

Overlap atau refinance
Jika kadar faedah jatuh, ia mungkin boleh beralih pinjaman anda dari satu bank ke yang lain lain untuk mengambil kesempatan daripada kadar yang lebih rendah untuk mengurangkan ansuran bulanan.

Tips

Kadar faedah boleh dirunding dan anda harus berunding keras untuk mengurangkan kadar anda. Jika anda mempunyai rekod pembayaran balik yang baik ke atas pinjaman lain menggunakan itu sebagai satu titik rundingan.

Buat perbandingan di bank yang berbeza kerana terdapat jumlah yang saksama perubahan dalam kadar yang ditawarkan.

Pinjaman peribadi biasanya mengenakan kadar faedah yang lebih rendah berbanding kad kredit. Jika anda mempunyai kad kredit dengan kadar faedah yang tinggi, membayar mereka melalui multi-purpose personal loan boleh menjadi cara yang baik untuk menjimat wang.



Penjelasan
Pinjaman Peribadi adalah jelas cara yang paling mudah untuk mendapatkan wang tunai tambahan untuk memenuhi keperluan kewangan tambahan anda. Hakikat bahawa lebih ramai orang mendapatkan pinjaman peribadi daripada peminjam pinjaman banyak yang terdapat di pasaran. Sebaik sahaja anda menerima wang anda, anda boleh menggunakan wang untuk apa sahaja yang anda perlukan.

Mendapatkan pinjaman peribadi daripada internet adalah jelas mudah. Anda tidak perlu pergi ke pejabat pemberi pinjaman pinjaman kerana semua proses itu boleh dilakukan secara dalam talian. Pinjaman peribadi dalam talian juga memberi anda lebih banyak privasi manfaat kerana tiada siapa tahu bahawa anda memohon pinjaman. Jika anda ingin memohon pinjaman peribadi dalam talian, anda perlu memastikan bahawa anda mengambil pinjaman dari pemberi pinjaman pinjaman yang menawarkan kadar pinjaman yang terbaik dan perkhidmatan yang terbaik.

Jika anda mempunyai sejarah kredit yang kurang baik, anda juga boleh mencari pinjaman kredit buruk. Pinjaman kredit buruk adalah perkhidmatan yang hebat bagi mereka yang telah ditolak oleh bank konvensional untuk rekod kredit yang buruk.

Di Malaysia, kebanyakan bank-bank menawarkan produk pinjaman peribadi. Setiap bank mempunyai pakej Pinjaman peribadi mereka sendiri. Kadar beberapa minat tawaran yang lebih rendah, manakala beberapa jumlah pinjaman tawaran yang lebih tinggi atau lebih ansuran tempoh. Oleh itu, pemohon dinasihatkan untuk memeriksa setiap bank untuk mengetahui pakej pinjaman peribadi yang sesuai dengan keperluan anda.


Klik sini jika berminat untuk kerja part time

6 comments:

  1. Apakah Anda membutuhkan pinjaman untuk membayar utang Anda? Anda membutuhkan pinjaman untuk memulai bisnis, atau Anda membutuhkan pinjaman untuk membayar tagihan, mencari lagi karena kami memberikan pinjaman pada tingkat start up dari 2%, hubungi kami melalui email perusahaan:
    alexandraestherloanltdd@gmail.com atau
    alexandraestherfastservice@cash4u.com
    Tuhan memberkati Anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello semua,
      Nama saya Encik, Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya seorang lelaki yang gembira hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari keadaan miskin kami, saya akan merujuk mana-mana orang yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak € 300,000.00 untuk memulakan hidup saya sepenuhnya kerana saya seorang Bapa tunggal dengan 2 orang anak Saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang jujur ​​dan takut kepada Allah ini yang membantu saya dengan pinjaman sebanyak €300,000.00, dia seorang yang takut kepada Allah, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman sila hubungi dia beritahu dia bahawa (Encik, Rugare Sim) merujuk anda kepadanya. Hubungi En, Mohamed Careen melalui e-mel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
      Nama pertama......
      Nama tengah.....
      2) Jantina:.........
      3) Amaun Pinjaman Diperlukan:.........
      4) Tempoh Pinjaman:.........
      5) Negara:.........
      6) Alamat Rumah:.........
      7) Nombor Telefon Bimbit:.........
      8) Alamat e-mel..........
      9) Pendapatan Bulanan:.....................
      10) Pekerjaan:..........................
      11) Laman web manakah anda di sini tentang kami.....................
      Terima kasih dan salam mesra.
      E-mel arabloanfirmserves@gmail.com

      Delete
  2. Apakah Anda membutuhkan pinjaman untuk membayar utang Anda? Anda membutuhkan pinjaman untuk memulai bisnis, atau Anda membutuhkan pinjaman untuk membayar tagihan, mencari lagi karena kami memberikan pinjaman pada tingkat start up dari 2%, hubungi kami melalui email perusahaan:
    alexandraestherloanltdd@gmail.com atau
    alexandraestherfastservice@cash4u.com
    Tuhan memberkati Anda.

    ReplyDelete
  3. Saya di sini untuk berkongsi kesaksian saya tentang apa yang dilakukan syarikat pinjaman yang dipercayai untuk saya. Nama saya Nikita Tanya, dari Rusia dan saya ibu yang cantik dari 3 kanak-kanak saya kehilangan dana saya untuk mendapatkan pinjaman yang sangat sukar untuk saya dan anak-anak saya, saya pergi ke talian untuk mencari bantuan pinjaman semua harapan adalah hilang sehingga satu hari yang setia ketika saya bertemu kawan saya yang baru-baru ini memperoleh pinjaman dari Perkhidmatan Pendanaan Le_Meridian Dia memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang jujur ini yang membantu saya mendapat pinjaman dalam masa 5 hari kerja, saya akan berterima kasih untuk selama-lamanya kepada Bapak Benjamin, kerana membantu saya kembali berjalan kaki. Anda boleh menghubungi Encik Benjamin melalui e-mel: lfdsloans@lemeridianfds.com, mereka tidak tahu saya melakukan ini untuk mereka, tetapi saya hanya perlu melakukannya kerana ramai orang di luar sana yang memerlukan bantuan pinjaman sila datang ke syarikat ini dan selamatkan. Watsats: (1 989-394-3740)

    ReplyDelete
  4. Halo pemirsa di seluruh dunia, Ada kabar baik untuk Anda semua hari ini dapatkan kartu ATM Kosong Anda yang berfungsi di semua mesin ATM di seluruh dunia. Kami memiliki program khusus kartu ATM yang dapat digunakan untuk meretas mesin ATM, kartu ATM dapat digunakan untuk menarik di ATM atau geser, di toko dan POS. Kami memberikan kartu ini kepada semua klien yang tertarik di seluruh dunia, Kami memberikan Kartu ATM Kosong. Apakah Anda ingin menjalani kehidupan yang baik yang dianggap ilegal, cara termudah untuk menjadi jutawan. itu juga memiliki teknik yang membuat CCTV tidak mungkin mendeteksi Anda dan Anda hanya dapat menarik sejumlah $ 5.000 Dolar dalam sehari di Mesin ATM juga tersedia saat pengiriman tunai. Kami memberikan hingga $ 10.000,00 hingga $ 1.000.000,00 Dolar Dengan layanan peretasan jaringan kami. Kami dapat Memulihkan semua uang Anda yang hilang ke Bitcoin dan mata uang Crypto lainnya, penipuan hipotek / realestate, dan ICO palsu dalam waktu 48 jam atau kurang. (Thomas Freddie Hackers) bekerja sama sebagai tim untuk melacak & memulihkan dana kembali dari PENCIPTA internet yang paling sulit. CATATAN!! Kami telah menerima laporan memilukan yang tak terhitung jumlahnya dari penipu terkenal dan kami berhasil memulihkannya kembali melalui kontak thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Hubungi kami di ((Pemulihan Biner. Kelas Universitas. Menyeka Catatan Kriminal, Peretasan FB & IG, Telegram, Muatan & Peretasan Telepon)) membatasi kami dengan pekerjaan Anda & izinkan kami memberi Anda hasil positif dengan keterampilan peretasan kami. Kami bersertifikat dan privasi Anda 100% aman bersama kami. Jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda, Jika Anda membutuhkan layanan peretasan cyber lainnya, kami siap membantu Anda kapan saja, kapan saja, jadi hubungi kami melalui Alamat Email kami: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Salam
    THOMAS FREDDIE HACKER TANPA BATAS
    Kirim email ke thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Telepon / SMS: +1 (985)465-8370
    Motto: Kami menawarkan layanan tercepat dan terpercaya

    ReplyDelete

  5. Hello Pelanggan,
    Pembiayaan Pakar Adalah penyelesaian pembiayaan yang pasti yang menawarkan semua jenis Perniagaan Besar/kecil dan pinjaman peribadi daripada $5,000 hingga 250,000 atau lebih dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2% tanpa penalti pembayaran balik awal atau lewat, kelulusan 24 jam.

    Tawaran istimewa
    Sila hubungi kami hari ini
    melalui E-mel: expertinfoq@gmail.com

    ReplyDelete