Thursday 5 February 2015

PINJAMAN PERNIAGAAN UNTUK PENIAGA



Kami menyediakan khidmat perunding kewangan kepada usahawan dan peniaga yang memerlukan suntikan dana untuk mengembangkan perniagaan mereka.

Kami mempunyai rangkaian yang luas dengan bank-bank dan boleh membantu anda dalam proses permohonan pinjaman perniagaan.

Syarat-syarat:
1. Perniagaan sekurang-kurangnya setahun pun layak
2. Mesti ada premis perniagaan
3. Perniagaan mesti berdaftar dengan SSM

Perkhidmatan Kami
Gambarajah di bawah menerangkan perkhidmatan kami kepada pemilik perniagaan (klik untuk melihat imej yang lebih besar).
perundingan

10 comments:

  1. Jika anda mempunyai masalah kewangan, maka sudah tiba masanya untuk anda tersenyum. Anda hanya perlu menghubungi Encik Benjamin dengan jumlah yang anda mahu pinjam dan tempoh pembayaran yang sesuai dengan anda dan anda akan mempunyai pinjaman anda dalam masa kurang dari 48 jam. Saya hanya mendapat manfaat untuk keenam kali pinjaman sebanyak 700 ribu dolar untuk tempoh 180 bulan dengan kemungkinan membayar sebelum tarikh tamat tempoh. Jadikan kenalan dengannya dan anda akan melihat bahawa dia seorang lelaki yang jujur dengan hati yang baik. E-melnya adalah lfdsloans@lemeridianfds.com dan nombor telefon WhatAppnya ialah + 1-989-394-3740

    ReplyDelete
  2. HARI BAIK SEMUA ORANG !!!

    Saya Puan Susan Logan, Kami menawarkan semua jenis bantuan kewangan kepada semua individu "pinjaman peribadi, pinjaman pelaburan, pinjaman rumah dan syarikat pinjaman di seluruh dunia, kadar faedah kami adalah 2% setahun. pelanggan dan pemohon kami Jika anda mempunyai projek yang baik atau ingin memulakan perniagaan dan memerlukan pinjaman untuk membiayainya dengan segera, kami boleh membincangkannya, menandatangani kontrak, dan kemudian membiayai projek atau perniagaan anda untuk anda bersama dengan Bank Dunia dan Bank perindustrian, sila hubungi kami dengan menghantar e-mel kepada kami di: (susanlogan1975@gmail.com)

    PERKHIDMATAN PERIHAL YANG TERMASUK TERMASUK:

    * Pinjaman komersial.
    * Pinjaman peribadi.
    * Pinjaman Perniagaan.
    * Pinjaman Pelaburan.
    * Pinjaman Pembangunan.
    * Pemerolehan Pinjaman.
    * Pinjaman pembinaan.
    * Pinjaman Kad Kredit
    * Pinjaman Penyatuan Hutang
    * Pinjaman perniagaan dan lain-lain:

    Puan SUSAN LOGAN
    WhatsApp atau Teks: (+ 14169078157)
    E-mel: (susanlogan1975@gmail.com)

    CATATAN; Kami menyediakan pinjaman tanpa faedah sebanyak 2%, jadi kami boleh mengatakan bahawa kami menyediakan PINJAMAN TANPA Jaminan, Anda tidak perlu merasa teruk atau kecewa dengan bank yang meminta cagaran

    Terima kasih dan salam mesra

    ReplyDelete
  3. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Saya harus memberi kesaksian mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya. Saya tidak pernah menyangka akan bertemu dengan orang seperti Mr. James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah saya meluangkan masa untuk memberi keterangan mengenai Mr James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak dapat dilakukan oleh orang lain. Saya dan suami membuat hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami mencari pinjaman dari syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semuanya sia-sia. sebaliknya mereka membawa kita lebih banyak hutang dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya bersentuhan dengan Mr James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya telah cuba pinjam, tetapi saya mempunyai mendapat tahu bahawa dia tidak seperti mereka. Sekarang kami akhirnya melangsaikan hutang dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang tinggal pada pinjaman. Hubungi Mr James melalui e-mel berikut.jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Hai Penonton Dapatkan kad ATM Kosong anda yang berfungsi di semua mesin ATM di seluruh dunia .. Kami telah memprogramkan kad ATM yang boleh digunakan untuk menggodam mesin ATM, kad ATM boleh digunakan untuk menarik di ATM atau meleret, di kedai dan POS. Kami menjual kad ini kepada semua pembeli yang berminat di seluruh dunia, kad ini mempunyai had pengeluaran harian $ 1,000 di ATM dan had perbelanjaan sehingga $ 20,000 di kedai bergantung pada jenis kad yang anda pesan, kami ada di sini untuk anda kapan saja, kapan saja. E-mel; (blankatm002@gmail.com) Saya berterima kasih kepada Mike kerana dia tiba-tiba mengubah cerita saya. Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, hubungi dia sekarang (blankatm002@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Hello viewer



    I will like to educate you all more about an investment platform where
    you can invest funds and start earning 10 times your investment in 72
    hours below is our investment package choose a suitable one so as to
    start earning



    $200 to earn $2,000 in 72 hours

    $300 to earn $3,000 in 72 hours

    $500 to earn $5,000 in 72 hours

    $1000 to earn $10000 in 72 hours

    $5000 to earn $50000 in 72 hours

    To Start your investment now contact
    WhatsApp: +15022064419 Email: tradewithcarlos2156@gmail.com

    ReplyDelete
  7. GOOD DAY AND WELCOME TO ASDA FINANCE LTD
    Do you need 100% Finance?
    We are currently seeking to invest in any good, profitable business, please present only viable business ideas.If you have any projects that needs funding, kindly revert to me with your business plan and also if we find your business to be worthy of investment, you will be promptly contacted.
     Whatever your circumstances, self employed, retired, have a poor credit rating, we could help with our flexible repayment scheme.
     You can also  increase your income today with binary options with just $500 or more as initial deposit, and you will make  $1,250 or more in a week.I trade for beginners,non-expects,those  who do not have time to trade as well as those who have lost so much to binary options

    please Contact us at:
    asdaservices24@gmail.com

    Thanks and God Blessings.

    ReplyDelete
  8. Hello tuan-tuan dan puan-puan, adakah anda memerlukan bantuan kewangan? Saya Mariana stan. Saya seorang pemberi pinjaman dan juga perunding kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah atau pinjaman untuk menyiapkan projek anda? Jika jawapan anda ya, saya akan mengesyorkan anda menghubungi pejabat kami.Kami menyediakan semua jenis perkhidmatan pinjaman, termasuk pinjaman jangka panjang dan pendek.pada kadar faedah rendah 2% Untuk maklumat lanjut, e-mel kami: (officeloan975@gmail. com) dan terima jawapan dalam sekelip mata. Kami adalah syarikat perkhidmatan kewangan yang komprehensif dan kami komited untuk membantu anda memenuhi semua aspirasi anda. Kami pakar dalam menyediakan penyelesaian pembiayaan berstruktur kepada individu dan syarikat dengan cara yang paling berkesan dan terpantas. Ini adalah beberapa sebab mengapa anda perlu menghubungi kami untuk mendapatkan pinjaman

    ReplyDelete
  9. Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda mengalami krisis kewangan atau anda memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang atau membayar bil atau memulakan perkhidmatan perniagaan yang baik? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan sukar untuk anda meminjam daripada bank tempatan dan institusi kewangan lain? Inilah peluang anda untuk mendapatkan pinjaman daripada organisasi kami. Kami menawarkan pinjaman kepada individu untuk tujuan berikut dan banyak lagi. Pinjaman peribadi, pengembangan perniagaan, perkhidmatan dan permulaan perniagaan, perniagaan dalam perkhidmatan, pendidikan, pinjaman penyatuan hutang, wang berat. Kami menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini melalui e-mel: (crifcreditmanagement23@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau komersial? Kami menawarkan pinjaman sebanyak 5,000 hingga 900,000,000 euro pada kadar faedah 2%. Dapatkan pinjaman anda dalam beberapa minit dan pindahkan wang ke akaun anda dalam masa 24 jam. Daftar sekarang melalui e-mel (loaninstant790@gmail.com)

    ReplyDelete