Friday 27 February 2015

Pinjaman Peribadi untuk Guru-Guru dan Kakitangan Kerajaan

Pinjaman Koperasi dari KoperasiMalaysia.org merupakan wakil pemasaran yang terdiri daripada 10 buah koperasi dan bank tempatan, Pinjaman Peribadi khas untuk Guru dan Kakitangan Kerajaan walaupun untuk yang mengalami masalah Komitmen Luar, CTOS, CCRIS atau Blacklist dari bank tempatan.


mbsb, bank rakyat, ukhwah, koperasi ukhwah, rce, rce yayasan, personal loan

Dengan itu, kami dapat memberi khidmat nasihat kewangan dengan banyak pilihan untuk pakej pinjaman peribadi yang sesuai untuk kelulusan dan perbandingan kadar untuk yang terendah.

Informasi Terkini BNM – untuk Pinjaman Peribadi :
Pada 5 Julai 2013, Bank Negara Malaysia (BNM) telah mengumumkan langkah-langkah untuk mengukuhkan amalan pemberian pinjaman dengan memperketatkan syarat-syarat pinjaman peribadi oleh koperasi dan bank-bank seperti tertera:
  1. mengehadkan tempoh maksima Pinjaman Peribadi kepada 10 tahun
  2. mengambil kira Komitmen Luar atau Debt Service Ratio (DSR) seperti pinjaman rumah, kereta, kad kredit, bank loan dan lain-lain instalment yang berkaitan dengan bank atau AEON Credit.
anitext
Misi utama kami adalah untuk memberi perkhidmatan yang telus, jujur dan pantas kepada Guru-Guru dan Kakitangan Kerajaan yang memerlukan pinjaman koperasi yang sah.
Jika anda mengalami masalah Komitmen Luar, CTOS, CCRIS atau Blacklist .. kami dapat membantu dan sedia menghulur perkhidmatan professional dengan Pinjaman Peribadi yang sesuai untuk Kelulusan”



Nama:
Kad pengenalan
Jantina Lelaki
Perempuan
Tarikh Lahir
Bangsa
Pekerjaan
Agama
Warganegara
Alamat
Poskod
Bandar
Negeri
Jantina
Email:
Nombor Telefon:-
Catatan:

Create a web form here

No comments:

Post a Comment