Monday 19 January 2015

CARA JADI AHLI

Langkah-langkah menjadi ahli/anggota KPISB adalah seperti berikut:



1. Mendaftar maklumat anda dBORANG KEAHLIAN yang disediakan.

Klik DI SINI.



2. Membuat pembayaran yuran RM300 dengan cara memasukkan ke akaun bank koperasi dengan maklumat berikut:

Nama : KOPERASI PEMBANGUNAN

INOVASI SELANGOR BERHAD

Akaun Bank : MAYBANK

Nombor Akaun: 5512 5850 5312


3. Ambil gambar penyata bank tersebut dan whatsapp ke nombor 0198668615 atau emailkan kepada pinjamanwang1malaysia@gmail.com


4. Ambil gambar kad pengenalan anda dan whatsapp ke nombor talipon yang tertera di atas atau emailkan ke pinjamanwang1malaysia@gmail.com


5. Saya akan mengesahkan pendaftaran anda dengan membalas semula borang pendaftaran anda, slip pembayaran dan gambar kad pengenalan anda untuk pengesahan.


6. Pihak KPISB akan menghantar kad keahlian VIP dan Undang-undang Kecil Koperasi Pembangunan Inovasi Selangor Berhad kepada anda.


Sebaik sahaja anda selesai melaksanakan proses pendaftaran di atas, anda layak untuk melaksanakan segala hak dan tanggungjawab sebagai ahli koperasi, menerima segala kelebihan dan manfaat dari koperasi seperti pinjaman, khairat kematian, anugerah pelajar kepada anak-anak anggota dan sebagainya.





Terima kasih kerana mendaftar menjadi anggota KPISB.

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda

    ReplyDelete