Wednesday 3 June 2015

Pinjaman RCE Yayasan


Skim Pembiayaan Yayasan Dewan Perniagaan Melayu Perlis Berhad (RCE)

Pinjaman Yayasan – RCE Pakej Z6
  • Pinjaman maksima sehingga RM200,000
  • Efisien. Sangat cepat dapat wang hanya 4-7 hari (Advance untuk Pemohon disediakan)
  • Tempoh bayaran balik sehingga 10 tahun
  • Blacklist layak selagi hutang tidak boleh melebihi RM25,000
  • Kadar keuntungan adalah 5.99% setahun
  • Payout dari 90%
  • Gaji Minima RM1,600 dan berkhidmat 1 tahun
  • Umur Minima 10 tahun


Pinjaman Yayasan – RCE Pakej Z7

  • Pinjaman maksima sehingga RM 80,000
  • Efisien. Sangat cepat dapat wang hanya 4-7 hari (Advance untuk Pemohon disediakan)
  • Tempoh bayaran balik sehingga 10 tahun
  • Blacklist layak selagi hutang tidak boleh melebihi RM25,000
  • Kadar keuntungan adalah untuk 10 tahun adalah 7.88% setahun
  • Payout dari 87%
  • Gaji Minima RM 1,400 dan berkhidmat 6 bulan keatas, Jawatan Status Kontrak Boleh (Loan Max. RM 30,000)
  • Umur Minima 18 tahun
  • Status Kerja Tetap, Kontrak, Guru Kafa Selangor dan Guru Sandaran Terlatih (GST).
  • Untuk kakitangan kerajaan, badan berkanun dan syarikat swasta yang membenarkan potongan biro angkasa sahaja

Dokumen Yang Diperlukan
  • Slip Gaji Asal Satu Bulan Terkini (e-payslip perlu disahkan Majikan dan 2 salinan)
  • 2 Salinan Slip Gaji Setiap Bulan untuk 3 Bulan Disahkan Majikan
  • 3 Salinan IC Disahkan Majikan
  • Surat Pengesahan Majikan
  • Surat Opsyen Bersara (Jika perlu)
  • Salinan Buku Bank
  • Salinan Penyata Bank (Jika e-payslip)
  • Bill Air/Api/Astro/Telepon/KWSP/Kereta/Rumah/PTPTN. Bill mesti ASAL!
  • (Mesti Asal atas nama pemohon. Jika atas nama Isteri/Suami/Anak, sila pampirkan surat kawin/Surat Beranak) – Semenanjung Malaysia Sahaja
  • Salinan Bill Air/Api/Astro/Telepon/KWSP – Sabah & Sawarak Sahaja
  • Surat Pembaharuan Kontrak (Jika perlu)
  • Jika buat overlap settlment dari bank, mesti sertakan resit bayaran rasmi ASAL

6 comments:

  1. Masih cari agen lagi x....?whatsapp saya 0172874939

    ReplyDelete
  2. Saya membawa kabar baik kepada anda semua warganegara Malaysia saya di platform ini, Tuhan telah benar-benar setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah selamat sejak Mei 2017, kesaksian saya dan berita baik saya seperti ini, saya tinggal di NO 11 PTD 11989 JALAN TUN HAMZAH 6 TAMAN KOTA INTAN 81900 KOTA TINGGI JOHOR, Saya seorang peniaga dan penasihat perniagaan di syarikat yang saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk memberitahu anda semua. Sila tolong, sesiapa sahaja yang memerlukan dan mencari pinjaman yang ikhlas harus sangat berhati-hati kerana internet dan blog penuh dengan syarikat pinjaman palsu dan penipu yang ada di sini untuk merobohkan wang susah payah anda.

    Suami saya dan saya berada dalam hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman dalam talian untuk membayar hutang kami dan kami menghubungi syarikat pinjaman dari singapore yang pada Disember 2016, dan kami ditipu oleh pemilik syarikat yang meminta kami untuk Bayar banyak bayaran yang kami bayar dan akhirnya kami tidak mendapat pinjaman, kami kehilangan sekitar RM6,500 kepada syarikat pinjaman palsu ini di Singapura kerana kami memohon pinjaman sebanyak RM135,000 dan dengan semua yuran yang kami bayar kami lakukan tidak mendapat pinjaman. Suami saya dan saya sangat kecewa dan saya dipecat dari pekerjaan saya di syarikat tempat saya bekerja kerana saya juga mengambil pinjaman dari syarikat yang saya bekerja dan kita bangkrut dan bosan dengan kehidupan.

    Jadi Tuhan sangat baik, kita berdoa dan Tuhan mengarahkan kita kepada seorang hamba dan pada hari yang setia ini 20 Mei 2017, saya sedang melayari internet ketika saya dapat mencari kesaksian seorang lelaki Malaysia dengan nama Ahmad Mathias Siapa dari Kota Melaka, bagaimana Allah mengubah kehidupan kewangannya melalui syarikat pinjaman yang dia minta saya menghubungi ibu Regina dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Regina dan dia memberiku keberanian dan saya memohon pinjaman dari ibu Regina dan ibu Regina akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di syarikat itu dan saya mendapat jumlah yang tepat saya memohon dan saya sangat gembira.

     Saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada kawan-kawan saya bahawa jika anda memerlukan pinjaman tulen asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat, hanya mendaftar melalui Puan Regina Gomez melalui email: (reginafinance90@gmail.com). Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini, (kimwani305@gmail.com). untuk maklumat lanjut.

    Nota: satu perkataan sudah cukup untuk orang yang bijak dan sangat berterima kasih kerana membaca kesaksian saya dan berita baik saya
    Tuhan memberkati kamu semua!
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada wanita yang kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan. ,

    Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan telah ditipu oleh 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemiutang dalam talian sah dengan kredit dan ia tidak akan menambah kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk meminta saya kawan-kawan untuk mendapatkan nasihat mengenai bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah mengenai seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

    Saya memohon pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan adalah mudah tanpa tekanan dan semua penyediaan dilakukan melalui pemindahan kredit, kerana ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan . Pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan 900 juta. Saya sangat gembira kerana Allah akhirnya menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan hati saya.

    Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup saya adil, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Cik Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651- 243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

    Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda. Nama saya Kabu Layu, anda boleh hubungi saya untuk rujukan lanjut
    melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)
    Terima kasih kepada anda semua.

    ReplyDelete
  4. nama saya Alberth Eduard Sanady, saya berusia 47 tahun dan saya tinggal di Jl. Sorido Raya. km.12 No. 14. Kota Biak Provinsi Papua. Indonesia. Saya kehilangan 87 juta Rupiah kepada peminjam palsu hanya kerana saya memohon pinjaman 1 bilion Rupiah untuk melabur dalam perniagaan resort saya di Bali.
    Baru-baru ini saya sedang membaca artikel berita di blog tentang mengenai mengenai pandemik coronavirus dan bagaimana ia telah mempengaruhi setiap sektor ekonomi.
    Di blog saya, saya melihat kisah ibu yanti Ari dengan alamat, nombor telefon dan juga nombor Whatsapp pada bahagian komen tentang bagaimana dia meminjam dengan jayanya dari ibu ANA MICHAEL JAMINAN JAMINAN JAMINAN dan di bawah adalah maklumatnya

    ibu Yanti Ari dengan nombor telefonnya: +62 821-1644-0184 dan nombor Whatsapp nya: +62 821-1644-0184. dia tinggal di Kota Medan. e-melnya: ariy62612@gmail.com dan ini adalah butiran syarikat yang dia katakan bahawa dia dihubungi.
    PINJAMAN JAMINAN JAMINAN dan e-mel hubungan syarikat :: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com

    Daripada rasa ingin tahu, saya memutuskan untuk menghubungi ibu yanti untuk mengesahkan sama ada cerita yang dikongsi beliau adalah benar kerana saya sudah menjadi mangsa peminjam palsu, jadi saya memanggilnya dan kami juga bercakap pada whatsapp di mana dia menghantar saya semua bukti pinjamannya dari PINJAMAN TRUST JAMINAN.
    Setelah melihat dan mengesahkan segala yang ibu memberitahu saya, saya memutuskan untuk menghubungi PINJAMAN JAMINAN JAMINAN dan saya telah hadir. Setelah saya menyerahkan semua dokumen yang diminta dari saya. Permohonan pinjaman saya telah diluluskan dan saya menerima pinjaman saya dalam akaun bank. Saya berjanji kepada ibu Yanti bahawa saya akan mengambil masa saya untuk berkongsi kebaikan jika saya menerima pinjaman daripada syarikat. Semoga Allah terus memberkati ibu Yanti dan syarikat untuk apa yang telah mereka lakukan untuk saya.
    anda boleh menghubungi ibu Yanti jika anda mahu dan anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: albertheduardsanady@gmail.com

    ReplyDelete
  5. As-salamu alaikum

    Nama saya Kartika Fitri(kartikafitri74@gmail.com) dari Bogor (Indonesia), Saat Pandemi Covid19 ini usaha suami saya berhutang karena tidak bisa mengimbangi, jadi saya cari online bagaimana saya bisa mendapatkan pinjaman pribadi karena tidak punya agunan, saya menghubungi beberapa pinjaman perusahaan tetapi ternyata penipuan dan penipuan setelah mengirimi mereka uang, Anda tidak akan mendengar kabar dari mereka lagi

    Jadi saya melihat posting dari Mahammad Ismali (Mahammadismali234@gmail.com) tentang pinjaman dari Perusahaan Pinjaman Dangote Via email: Dangotegrouploandepartment@gmail.com dengan bunga pinjaman 2%, jadi saya menghubungi mereka mengikuti prosedur mereka dan saya mendapatkan pinjaman saya Rp500,000,000.00 (500 juta) disetujui dan ditransfer ke kami

    Saya ingin berterima kasih kepada Perusahaan Pinjaman Dangote dan juga Mahammad ismali dan saya ucapkan terima kasih selamanya, saran saya kepada siapa pun yang membaca ini jangan buang waktu Anda mencari pinjaman lagi dimana hubungi Perusahaan Pinjaman Dangote dan saya bersumpah dengan hidup saya bahwa mereka adalah nyata dan sah

    ReplyDelete
  6. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Mr dalton untuk memberikan saya pinjaman bernilai $43000. Saya telah ditipu dalam beberapa percubaan untuk mendapatkan pinjaman oleh firma pinjaman palsu yang berbeza sehingga saya bermaksud dalton. jika anda memerlukan pinjaman tulen segera hari ini mengelakkan daripada ditipu pinjaman berlian melalui emel: diamondloans24@yahoo.com

    ReplyDelete